• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 430081
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۰۰

با سنجش نیاز های جامعه ثروتمند شدم

دقت به جزئیات باعث ایده پردازی های دقیق تر و حرفه ای تر میشود. به همین دلیل توجه به جزئیات بخشی از عادات روزانه افراد موفق است. من با دقت به جزئیات نیاز جامعه خود را سنجیدم و موفق شدم با تجارت پارچه به ثروت برسم.

پارچه مبلی کوپال

در زمان انتخاب پارچه مبلی کوپال باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که از مهم ترین آن ها قیمت پارچه مبلی کوپال می باشد.

پارچه مبلی کوپال مدل های مختلفی دارد که رویه آن ترکیبی از پارپه مخمل و چرم است که سبب می شود مقاومت بیشتری در مقایسه با دیگر پارچه ها داشته باشد.

پارچه کوپال ظاهری آراسته را برای مبلمان شما به همراه دارد که همین امر محبوبیت آن را دو چندان کرده است.

پارچه کوپال به دلیل مخمل به کار رفته در آن حس راحتی و آرامش بسیاری را برای شما به همراه دارد و بیش از 20 رنگ متفاوت دارد که شما می توانید با توجه با دیزاین داخلی خود رنگ پارچه مبلی خود را انتخاب نمایید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (5).jpg

پارچه مبلی گرانیت

با توجه به پارچه مبلی گرانیت قیمت مواد اولیه و الیاف به کار رفته در پارچه مبلی گرانیت در بازار نمی توان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد.

با این وجود حدودا هر متر پارچه مبل گرانیت بین 150 تا 250 هزار تومان قیمت دارد و در بازار خرید و فروش می شود.

پارچه مبلی گرانیت را از فروشگاه های معتبری تهیه کنید و امروزه سایت ها و فروشگاه های مجازی پارچه مبلی گرانیت را در ابعاد و رنگ های متنوعی عرضه می کنن.

سایت ما انواع پارچه های رو مبلی از جمله پارچه مبلی گرانیت را در رنگ های متعدد و ابعاد دلخواه عرضه می کند که می توانید با خرید بدون واسطه آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

برای خرید و قیمت پارچه مبل گرانیت بهتر است با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (5).jpg

پارچه مبلی کنفی

قبل از خرید پارچه مبلی کنفی باید به طرح و رنگ آن توجه کنید که با سایر اجزای موجود در فضای اطراف تناسب و هارمونی زیبایی داشته باشد.

در غیر این صورت نه تنها مبلمان شما زیبایی ندارد بلکه جلوه ی شلخته و بی نظمی در محیط ایجاد می کند.

پارچه مبلی کنفی مناسب برای مبلمان راحتی، کلاسیک و میز نهار خوری است و معمولا از طرح ساده با طرح هندسی یا بافت به صورت ترکیبی با هم استفاده می کنند.

در خصوص قیمت پارچه مبلی کنفی عواملی مانند قیمت الیاف کنفی به کار رفته در آن، هزینه های کارخانه و کارگران و حمل و نقل نقش دارند.

بنابراین با وجود نوسانات موحود در بازار نمی توان قیمت ثابتی برای پا چه مبل کنفی بیان کرد ولی حدودا بین 190 تا 250 هزار تومان قیمت دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (5).jpg


 

بازدید: 99




Scroll to Top