• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 430095
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۰۷

سمپاش جادویی که در 3 ماه فقرم را از بین برد

می شود به قطع گفت با حقوقی که طی سال های گذشته زندگی می کردم ثروتمند شدنم نا ممکن بود اما بعد از آشنایی ام با دنیای تجارت و انتخاب حوزه سمپاش جهت فعالیت توانستم در مدت زمان کوتاهی یعنی 3 ماهه فقرم را از بین ببرم و ثروتمند شوم.

سمپاش موتوری کوله پشتی

برای خرید سمپاش موتوری کوله پشتی یک سری از پارامترها را باید مد نظر قرار دهید.

این نوع سمپاش ها از وزن سبک و مناسبی نیز برخوردار می باشند.

مهم ترین نکته در خرید برند محصول است اگر از برند گمنامی این محصول را خریداری کنید تضیمنی برای کیفیت و خدمات پس از فروش نخواهد داشت.

اندازه سمپاشی که مورد نیازتان است را باید قبل از خرید تعیین کنید و این نکته با وسعت زمین یا باغ شما در ارتباط است.

اکثر موتورهای این سمپاش ها بنزینی هستند اما مواردی هم وجود دارد که از گازوئیل استفاده می کنند با توجه به سهولت دسترسی به هر کدام باید یکی را انتخاب کنید.

در برخی از شهرها دسترسی به بنزین یا گازوئیل محدود است که باید این نکته را مد نظر قرار دهید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-07T172006.185.jpg

سمپاش موتوری چهار زمانه

خرید انواع سمپاش موتوری چهار زمانه به نسبت مدل های نو این دستگاه ها با قیمت های مقرون بصرفه تری معامله می شود؛ نمایندگی های بسیاری در داخل ایران فعالیت می کنند و انواع این دستگاه ها را به همراه قیمت های متفاوت آن در بازار عرضه می نمایند.

سمپاش دست دوم 200 لیتری یک نمونه از این دستگاه ها می باشد. این نوع از لوازم، دارای یک پمپ با ظرفیت 45 لیترو پوسته ی رویه آن برنجی می باشد؛ موتوری آن بنزینی بوده است همچنین مخزن بسیار مقاومی در برابر اشعه آفتاب را دارا می باشد.

این دستگاه دارای یک قرقره بوده که شلنگ سمپاش را جمع می کند، همچنین یک شلنگ 50 یارد را به همراه خود موجود دارد. شاسی این نوع از دستگاه ها بسیار مقاوم بوده و دارای پوششی از جنس رنگ الکترواستاتیک برخوردار است.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-07T172024.672.jpg

سمپاش موتوری رونیکس

در گذشته مردم جامعه به خرید سمپاش موتوری رونیکس دست دوم احساس خوبی نداشتند و گمان می کردند که این اجناس از کیفیت خوبی برخوردار نخواهند بود، اما امروزه خرید موتور پمپ سمپاش دست دوم دیوار می تواند راهی مناسب برای کاهش هزینه های مصرفی باشد.

به طور خلاصه می توان از سمپاش ها به عنوان وسیله ای کاربردی در صنعت کشاورزی نام برد، در صورت عدم استفاده از این محصول کیفیت نهایی به شدت کاهش خواهد یافت به گونه ای که در تعداد هم تاثیرات زیادی خواهد گذاشت.

سمپاش ها در دو نوع دستی و شارژی در بازار موجود هستند به گونه ای که در مدل دستی نیازی به نیروی الکتریکی نیست و خود فرد به عنوان محرک عمل می نماید، اما در مدل شارژی مخزنی طراحی شده تا انرژی الکتریکی را در خود ذخیره نماید و در صورت نیاز ان را به انرژی حرکتی تبدیل نماید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-07T172056.855.jpg


 

بازدید: 222




Scroll to Top