• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430102
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۲۷

با کنجد سرمایه ام برکت گرفت

بعد از چند سالی کارگردی اندکی پس انداز داشتم ئ در فکر راه اندازی یک کسب و کار با استفاده از سرمایه ام بودم که به پشنهاد یکی از دوستانم با دنیای پردرآمد تجارت آشنا شدم و با فعالیت در خصوص تولید کنجد و عرضه آن به سراسر کشور سرمایه اولیه ام برکت زیادی گرفت و روز به روز به ثروتم اضافه می شد.

کنجد شور

امروزه استفاده از روغن کنجد و کنجد شور بسیار زیاد صورت می گیرد زیرا به دلیل داشتن خواص بالا، افراد آن در وعده های غذایی قرار می دهند دانه ‌های کنجد منبعی غنی از بسیاری از مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، آهن، منگنز، روی، منیزیم، سلنیوم و مس هستند که از مزیت مهم این محصول بشمار می آید و افراد از آن برای بهبود بیماری های خاص و تقویت بدن خود استفاده می نمایند.

همچنین بسیاری از این مواد معدنی که در کنجد وجود دارد، نقش حیاتی در رشد و تقویت استخوان، تولید گلبول‌ های قرمز خون، سنتز آنزیم ‌ها، تولید هورمون و تنظیم فعالیت ‌های عضلات قلبی و اسکلتی دارند. لازم به ذکر است که کنجد یک منبع غنی از ویتامین های مهم در بدن می باشد که با مصرف آن می توان به تمامی کمبودها که در اثر عوامل مختلف ایجاد می شود خاتمه داد و به بهبود تمامی کمبودهای سیستم های ایمنی در بدن کمک بسزایی نماید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T134615.777.jpg

کنجد شکری

خواصی که کنجد شکری در خود دارد بسیار زیاد است که ما به یک نمونه از ان که در زیبایی هم تاثیر دارد می پردازیم، جالب است بدانید کنجد بسیار بر روی زیبایی تاثیر دارد چرا که مصرف کنجد باعث می شود موهای سر نازک نشود و همین باعث می شود مو ریزش پیدا نکند و همانطور که میدانید مو تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی برای هر فرد دارد.

از گیاه کنجد برای بسیاری از مسائل استفاده می شود کنجد پوست کنده هم بسیار کاربرد دارد. جدا از کاربردهایی که کنجد دارد خواص خاصی برای زیبایی انسان دارد که یک نمونه از ان این است که مصرف روزانه کنجد یا روغن کنجد با ماده مغذی ای که کنجد دارد دارای ویتامین E می باشد و این ویتامینی که کنجد از خودش به انسان می دهد باعث می شود در مرور زمان در سن زیاد صورت چروک پیدا نکند یا به قولی ضد چروک می باشد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T135044.785.jpg

کنجد شکلاتی

کنجدی در ایران وجود دارد که نامش کنجد شکلاتی است که برای استان کرمان بوده و این نوع کنجد سرشار از آهن و کلسیم و فسفر و منیزیم بوده و فوایده بسیار عالی را داراست. کنجد خشخاش فرق بسیار زیادی با خشاش دارد، از خشخاش برای تریاک برای کسانی که نعشه باز هستند و یا کسانی که ارامبخش نیاز دارند از این گیاه گرفته می شود و اعتیاد آور هم است منتهی کنجد خشاش دارای فواید بسیار زیادی بوده که بیان نمودیم.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T135623.866.jpg

.


 

بازدید: 172




Scroll to Top