• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 430105
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۲۹

روغن موتور و سرزمین اسکناس ها

چنانچه می خواهید هر چه سریع تر شرایط زندگی خود را تغییر دهید و به فرد ثروتمندی تبدیل شوید به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت در حیطه ی روغن موتور را فراموش نکنید این محصول با سود بالای خود می تواند زندگی شما را به آسانی تغییر دهد برای کسب اطلاعات بیشتر از این حوزه ی کاری و نمونه های پر فروش آن با ما همراه باشید.

روغن موتور سیکلت 10w40

حجم و ابعاد روغن موتور سیکلت10w40 یکی از موارد مهم و موثر بر افزایش و یا کاهش قیمت خرید محصول است، هرچه وزن روغن موتور بر اساس لیتر بیشتر باشد قیمت بالاتر است علاوه بر ای فرمولاسیون تولید این نوع از روغن موتور و نوع تک فصل و یا چهار فصل آن نیز از دیگر فاکتتور‌های تعیین قیمت خرید است قیمت خرید روغن موتور سیکلت پروتک 10w40 با توجه به تورم قیمت موجود در بازار در محدوده 870 هزار تومان تا 9550 هزار تومان است.

به منظور خرید روغن موتور باکیفیت با قیمت مناسب به سایت شرکت ما مراجعه کنید و از مشاوره کارشناسان ما بهره‌مند شوید، بدین منظور با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید علاوه بر این به نشان استاندارد جهانی API موجود بر روی محصول توجه کنید و محصولی غیر استاندارد را به هیچ عنوان خریداری نکنید زیرا به موتور اسیب وارد می‌کند.

.

روغن موتور زاگرس

هر خودرویی برای عملکرد و شتاب خود به روغن موتور زاگرس و فیلتر روغن با کیفیت احتیاج دارد و سبب می شود تا موتور به خوبی عمل کند و قدرت ماشین را بالا ببرد. روغن ایرانول برای پراید یورو 4 دارای قیمت های متفاوتی در بازار است و به صورت حجم های گوناگون در بسته های مختلف به فروش می رسند یکی از مزایای مهم در استفاده از روغن موتور با کیفیت می توان به کاهش اصطکاک و ساییدگی اشاره کرد و می تواند در زمانهای طولانی مدت نیاز به تعمیر موتور نداشته باشد.

با این حال هر خودرویی که مسافتهای طولانی را طی کرده باشد می بایست هر چند وقت یکبار روغن موتور خود را تعویض کند تا از عمر موتور کاسته نشود روغن گیربکس هم نیازمند تعویض است و برای کاهش اصطکاک خودرو باید تعویض شود. این روغن انتقال نیرو را از موتور به ماشین و سپس به گیربکس می دهد و باعث می شود تا روغن موتور قدرت ماشین را بالا ببرد.

.

روغن موتور شتاب

ضد آب بودن به معنای ضد زنگ بودن محصول نیز می باشد. روغن موتور شتاب علاوه بر اینکه به عنوان یک ماده ی ضد آب برای موتور شناخته شده است به عنوان یک محصول ضد زنگ نیز در موتور عمل می کند فلزات به مرور زمان اگر با آب و یا هر نوع مایعی تماس داشته باشند دچار زنگ زدگی و خوردگی می شوند.

زنگ زدگی به این صورت می باشد که فلز شما رنگ آن تغییر می کند و پوسیده می شود و بعد از پوسیده شدن آهن شما به کل نابود و غیر قابل استفاده می شود موتور ماشین از جنس آهن و فلز می باشد و وجود روغن موتور در ماشین از خوردگی و پوسیدگی موتور جلوگیری می کند همانطور که آب به مرور باعث تخریب فلز می باشد بخار نیز به این صورت می باشد. روغن موتور گتکس ضد بخار می باشد و از آن به میزان کافی در موتور ماشین نیازمند هستید.

.


 

بازدید: 197




Scroll to Top