• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 430114
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۵۵

تکنیک بی نظیر موفقیت را از من بشنو

کلید موفقیت این است که ذهن آگاه مان را بر روی کاری که نسبت به آن اشتیاق داریم و نه کارهایی که می ترسیم متمرکز کنیم. من با تمرکز بر محصولات درجه یک به ثروت بی نظیری دست پیدا کردم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

مواد معدنی زئولیت

از مشخصات مواد معدنی زئولیت باید به قابلیت فرآوری به صورت مایع و جامد اشاره کنیم.

این ویژگی سبب شده استفاده از آن برای تهیه انواع نمونه های خوراکی و غیرخوراکی مرسوم و پرطرفدار باشد.

انواع زئولیت خوراکی نه تنها در صنایع غذایی که در تولید داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز رواج دارد که عمده آن را می توانید در قرص های تقویتی و کپسول ها مشاهده کنیم.

از زئولیت ها برای تهیه پودر لباسشویی و دیگر شوینده ها نیز استفاده می کنند.

بکارگیری این ماده معدنی برای صنایع کاغذسازی نیز در کشورهای پیشرفته عمومیت دارد که سبب صرفه جویی در هزینه ها می شود.

قبل از خرید زئولیت معدنی خریداران باید با نکات و به نوعی راهنمای خرید انواع مواد و محصولات معدنی با پایه ی کاربرد صنعتی آشنا شوند تا مرغوب ترین از این مواد را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

می توان گفت مهم ترین نکته از نکات خرید زئولیت اطمینان از درصد خلوص آن و به نوعی نداشتن ناخالصی می باشد، خالص بودن این ماده معدنی و عاری بودن از دیگر مواد به نوعی کارایی آن را در مصرف بالا می برد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (23).jpg

مواد معدنی صادراتی

مواد معدنی صادراتی از عوامل مختلفی در خرید تاثیر می پذیردقیمت روز ارز و نوسانات بازار، هزینه استخراج مواد معدنی از معدن، حجم مواد معدنی مورد نیاز است.

 روش و کیفیت حمل و نقل مواد معدنی، نوع مواد معدنی، فلزی یا غیر فلزی بودن مواد، گارانتی کیفیت و اصل بودن کالا، بستن قرار داد معتبر در حجم خرید و فروش بالا است.

ارائه نمونه عکس اصلی از محصولات موارد گفته شده در خرید مواد معدنی ضرورت دارد که رعایت شود تا با اطمینان و خیال راحت کیفیت مناسبی را خریداری کنید.

در زمان خرید دقت داشته باشید که مواد معدنی ها با توجه به انواع مختلف که دارا می باشند کاربرد مختلف در صنعت دارند پس متناسب با نوع استفاده از آن ها، اقدام به خرید مواد معدنی مورد نظر ‌کنید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (13).jpg

مواد معدنی دولومیت

برای خرید مواد معدنی دولومیت، همواره باید شکل ظاهری آن را مورد توجه قرار دهید.

طبعا در بالا ذکر شد که ظاهر شفاف و بعضا مات گونه این محصول با زاویه های تند، نشانی از وجود کلسیم و منیزیم در سنگ می باشد.

از سویی دیگر برای تهیه نوع سنگی و اولیه آن که به طور کامل از دل طبیعت به دست آمده است، بهتر است به رنگ آن توجه کنید که دارای رنگ نارنجی و بعضا فیروزه ای می باشد.

همواره جهت استفاده از این محصول در صنعت کشاورزی، می توانید نوع پودر شده این محصول را تهیه کنید تا بتواند در سریع ترین حالت ممکن، تاثیر مفید خود را برای تقویت خاک به انجام برساند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (18).jpg

.

.

.


 

بازدید: 196




Scroll to Top