• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 430115
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۵۵

خستگیم با کار جدیدم به سادگی رفع شد

.

اگر وقت خود را با کسانی که همچون شما کنجکاو هستند بگذرانید، از سوال پرسیدن احساس راحتی بیشتری خواهید نمود. این را هدف خود سازید که هر روز یک حقیقت جدید را بیاموزید. درک کنید که شکست به شما فرصت خاصی برای یادگیری می دهد. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

میگو صادراتی بوشهر

می توان گفت میگو صادراتی بوشهر یکی از غذاهای دریایی و بسیار سالم و مقوی می باشد که به دلیل کالری بسیار کمی که دارد امروزه مورد توجه قرار گرفته است.

بهتر است بدانید میگو سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی مختلف می باشد که می تواند به راحتی قسمت عمده از نیاز روزانه بدن را برطرف کند. همانطور که میدانید میگو سرشار از چربی های امگا۳ و امگا۶ می باشد که نقش بسیار موثری در کارکرد صحیح اندام ها و ارگان های مختلف بدن دارد.

همچنین به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار بالای فسفر می‌ تواند برای کارکرد صحیح مغز و افزایش کارایی سلول های خاکستری مغز که مسئول پردازش اطلاعات مختلف در مغز هستند؛ بسیار مفید باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (68).jpg

میگو خشک پلویی

قیمت خرید و فروش میگو خشک پلویی در بازار داخلی تنوع و نوسان زیادی دارد اما در فصول پاییز و زمستان قیمت ها به مراتب ارزانتر از بهار و تابستان است زیرا حجم عرضه بیشتر می باشد. میگو ها مثل ماهی ها در انواع اندازه ی ریز و درشت وجود دارند البته آنها زیاد بزرگ نیستند، طعم عالی و خواص بی نظیری دارد و با خوردن این غذای دریایی به راحتی می توانید از انواع بیماری ها جلوگیری کنید، قیمت میگو در ایران بالا است و همچنین برای خرید این ها شما باید به صورت حضوری آنها را مشاهده کنید تا بعد ها پشیمانی ای در خرید ایجاد نشود.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (66).jpg

میگو پاک شده در شیراز

منظور از میگو پاک شده در شیراز این است که بعد از صید میگو سر و دم آن زده می‌شود و رگی که در پشت میگو قرار دارد بیرون آورده شده است.

در این مرحله میگو تنها بایستی طبخ شود و در اصطلاح میگو نیمه آماده است و به قسمت بسته بندی فرستاده می شود.

میگو یک ماده مغذی و پر ارزش است که برای کسانی که گوشت قرمز دوست ندارند یک جایگزین مناسب میگو دارای بوی نامطبوعی است اما در صورتی که بتوانید آن را با ادویه و سبزیجات مناسب فرآوری کنید نه تنها بوی آن گرفته می‌شود بلکه غذاهای دلچسب و لذیذی نیز می‌توان با آن درست کرد.

باید توجه داشته باشیم که در صورت امکان میگو پاک شده را به صورت تازه به تازه خریداری کنید و به تاریخ درج شده بر روی بسته های میگو دقت کنید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (70).jpg

.


 

بازدید: 124




Scroll to Top