• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 430125
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۴۴

گاوآهنی که مرا از کارگری به ثروتمندی رساند

چند سالی می شد که در یک مزرعه کشاورزی کارگری ساده بودم و طی این سال ها با انواع تجهیزات کشاورزی به طور دقیقی آشنا شده بودم و همین امر نیز سبب شد تا ایده ای به ذهنم برسد و تصمیم به راه اندازی کسب و کاری برای گاوآهن بیافتم و این شد که از کارگری به ثروتمندی رسیدم.

گاوآهن کششی

قیمت گاوآهن کششی نقش مهمی را در خرید و فروش آن دارد و چه چیزی بهتر از اینکه بتوان این محصول را ارزان‌تر از قیمت بازار تهیه کرد و به سود بیشتری دست یافت.

قیمت گاوآهن کششی در بازار خرید و فروش به طور تقریبی بین 90 تا 130 میلیون تومان است (البته که این قیمت‌ها با توجه به تورم حاکم بر کشور متغیر است و به روز رسانی می گردند).

شما از طریق این مجموعه قادر هستید که این اقلام را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید و حتی می توانید از مشاوره فنی قبل از خرید و استعلام قیمت دقیق و به روز این محصول مطلع گردید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T163158.564.jpg

گاوآهن کمانی

قیمت گاوآهن کمانی براساس قیمت آهن آلات و فولاد محاسبه می شود و همچنین شرایط اقتصادی و نرخ دلار نیز تاثیر مستقیمی روی قیمت تمام شده محصول و میزان خرید و فروش آن در بازار می گذارد.

بازه قیمت این محصول در بازار از 1,550,000 تومان تا 4,200,000 تومان به بسته سایز و تعداد خیش های گاوآهن متغیر می باشد و باید توجه داشت که به دلیل وجود نوسانات بازار نمی توان قیمت ثابتی را متصور بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید این محصول کاربردی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تنها کافی است از طریق پل های ارتباطی مشخص شده با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T163213.252.jpg

گاوآهن کشاورزی

در هنگام خرید گاوآهن کشاورزی، به متراژ زمین زیر کشت دقت کنید و تعداد تیغه‌ها را متناسب با متراژ زمین یا باغ، انتخاب کنید.

قبل از خرید گاوآهن کشاورزی، به توان تراکتور یا ماشین مخصوص خود، دقت کنید زیرا اگر توان تراکتور پایین باشد، قادر به کشیدن گاوآهنهای سنگین، نیست.

در هنگام خرید گاوآهن به جنس تیغه‌های آن دقت کنید و متناسب با بافت خاک، نوع آن را انتخاب کنید.

در هنگام خرید گاوآهن کشاورزی، از جنس شاسی و مقاومت آن مطلع شوید.

هنگام خرید گاوآهن کشاورزی، متناسب با متراژ زمین کشاورزی، تعداد خیش یا تیغه‌های آن را در نظر بگیرید.

قبل از خرید گاوآهن کشاورزی، میزان نیاز زمین به شخم زدن را در نظر بگیرید و سپس نوع و مدل گاوآهن کشاورزی را انتخاب کنید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T163238.796.jpg

.


 

بازدید: 248




Scroll to Top