• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 430127
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۴۶

گنج های زندگانی را با گان جراحی بیابید

گان های جراحی یکی از انواع گان ها می باشند که با فروش بالایی که دارند سود بسیاری را به فروشندگان خود میرسانند برای اینکه بیشتر با این محصول و کسب و کار پرسود آن آشنا شوید در ادامه به بررسی نمونه های پر سود آن پرداخته ایم پس با ما همراه باشید و از مطالب گفته شده در راه پیشرفت زندگی خود استفاده کنید.

گان جراحی رنگی

از ملزومات ورود به اتاق عمل، پوشیدن لباس‎های مخصوصی به نام گان جراحی رنگی است که تمامی پرسنل اتاق عمل و پزشکان باید آن را بپوشند. این لباس ها که کاملاً استریل می باشند. برای تمامی مراکز درمانی، اعم از بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز بهداشتی و زیبایی، دندانپزشکی ها، دامپزشکی ها و... قابل استفاده است و از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند.

درواقع اینروپوش پزشکی های استریل در انواع بسیار متنوعی تهیه و تولید می شوند که خرید هر مدل آن به سیاسیت های مرکز درمانی که اقدام به خرید آن می کند و همچنین نوع جراحی های انجام شده، بستگی دارد در تولید و دوخت منسوجات بیمارستانی از پارچه های لمینت شده استفاده می کنند؛ چرا که این پارچه های لمینت شده این امکان را فراهم می کنند که خون یا مایعات و ترشحات دیگر منتقل نشود و بدین طریق از سلامت بیمار و کادر درمان در برابر بیماری های عفونی و... پیشگیری به عمل می آورد.

.

گان جراحی پارچه ای

 محصولاتی که از اسپان باند و مشتقات آن تهیه می شوند دارای مزیت نسبی هستند و بنابراین به لحاظ قیمت و تامین محصولات می توانیم پاسخ گوی نیازهای کشورهای مختلف در سطح جهانی باشیم برای تهیه این گان، در قسمت جلو و آستین گان جراحی پارچه ای یک لایه جاذب ضد آب دوخته می شود تا از سرایت ترشحات حین عمل جراحی جلوگیری شود برای استعلام قیمت گان جراحی پارچه ای به صورت عمده می توان با مراکز تخصصی فروش این محصول ارتباط گرفت.

با توجه به افزایش قیمت ها، نیاز است مشتریان عزیز برای هماهنگی خرید از قیمت جدید اطلاع پیدا کنند و از کارخانجات و مراکز فروش قیمت گان جراح را استعلام بگیرند تولیدی ها، قیمت گان جراح را براساس قیمت پارچه و سایر هزینه ها اعلام می نمایند با توجه به گستردگی انواع پارچه ها در بازار، قیمت گان جراحی پارچه ای نیز مستثنی از این امر نبوده و با کیفیت های متفاوتی در حال تولید و عرضه به بیمارستان ها، مراکز جراحی و کلینیک ها می باشد.

.

گان جراحی استریل

برای پوشاندن بخش هایی از بدن بیماران از گان جراحی استریل استفاده می کنندشان مایو از این نوع شان استفاده می کنند تا سینی مایو یا میز مایو را بپوشانند. این نوع از شان چیزی شبیه به رو بالشی است شان مخصوص پا برای جراحی و عمل بخش های خاصی از بدن، همچون جراحی دستگاه تناسلی، مقعدی و ادراری، از شان مخصوص پا استفاده می گردد.

همچنین گاه پیش می آید که پای بیمار را در رکاب تخت قرار دهند که در این صورت، باز هم از شان مخصوص پا استفاده می نمایند این شان ها پیش از استفاده و در حین تولید، استریل می شوند و به همین دلیل اگر حین استفاده کثیف و آلوده شده باشند یا پارگی داشته باشند، نباید آن ها را مصرف نمود. از طرفی هم، بخش هایی از شان که پایین تر از سطح میز قرار می گیرد، آلوده و غیر استریل به حساب می آید.

.


 

بازدید: 193




Scroll to Top