• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 430133
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۴

بدون سرمایه هنگفت شغل پول ‌سازی را ایجاد کردم

یکی از دغدغه‌ های امروزی جوان ‌ها برای راه‌ اندازی یک کسب ‌و کار هزینه ‌ها و سرمایه ‌های بالای راه ‌اندازی آن می‌ باشد اما با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن روش ‌های کسب درآمد جدید این محدودیت برداشته شده ‌است و این فرصت پیش‌ آمده است که هر کس با هر توان مالی بتواند کسب‌ و کار خود را آغاز سازد و به ثروت کلانی دست یابد. همان‌ طوری که من توانستم با یک سرمایه کم در عرصه تجارت نوین فعالیت خود را آغاز کنم و با خرید و فروش محصولات کود هیومیک اسید به ثروت باورنکردنی دست یابم.   

کود هیومیک اسید پودری

مشخصات کود هیومیک اسید پودری فرم پودری از اسید هیومیک به اضافه KN است که دارای نیتروژن فعال و پتاسیم بالایی می باشد. استفاده از NK به همراه اسید هیومیک از دست دادن مواد مغذی را در خاک کاهش می دهد و باعث می شود که گیاه را با کاهش هزینه های نیروی کار تغذیه کرده و به باروری برسانید. حالت پودری که دارد استفاده از آن برای آبیاری قطره ای یا محلول پاشی بسیار آسان است. ترکیب مواد مغذی و در دسترس بودن آنها در مرحله رشد گیاه نقش اساسی دارد. بنابراین هیومیک اسید در اولین مرحله محدوده کیفیت خود را معرفی می کند.

کود هیومیک اسید گرانول

رنگ کود هیومیک اسید گرانول قهوه ای است برای خرید به رنگ آن بسیار توجه کنید. قیمت کود هیومیک اسید گرانول در بازار بین 150 تا 490 هزار تومان است. کود هیومیک اسید گرانول در بسته بندی های متنوع با قیمتی ارزان با بهترین کیفیت وارد کشور می شود. این کود به صورت عمده به فروش می رسد. فروشندگان سعی می کنند تا با کیفیت ترین و مرغوب ترین کود را به دست کشاورزان و فروشگاه های کود و سم برسانند. پاسخ به ۲ سوال درباره کود هیومیک به این شرح می باشد. ۱: مهم ترین ویژگی کود هیومیک اسید گرانول چیست؟ مواد آلی و عملکرد خاک را افزایش می دهد. ۲: مصرف کود هیومیک اسید گرانول را بیشتر برای کاشت چه نوع گیاهانی استفاده می کنند؟ برای کاشت زعفران و گیاهان آپارتمانی توصیه می شود.

کود هیومیک اسید مایع

افراد زیادی از کود هیومیک اسید مایع برای رشد گیاهان خود استفاده می کنند زیرا آن سرشار از پتاسیم، منیزیم، روی و کلسیم می باشد. قیمت کود هیومیک اسید در بطری های یک و نیم لیتری بین 210 تا 450 هزار تومان است. کود هیومیک اسید مایع را می توانید با برندها و درصدهای مختلف در بازار مشاهده کنید که هر کدام با توجه به مقدار آن قیمت مختلفی دارند. شما با توجه به مقدار مصرفی خود و نوع گیاه و زمین خود باید یک مورد را انتخاب کنید. قیمت کود هیومیک اسید مایع به ایرانی یا خارجی بودن آن نیز بستگی دارد. شما می توانید با ارتباط با مراکز فروش معتبر از قیمت و شرایط خرید این محصول مطلع شوید.


 

بازدید: 192




Scroll to Top