• سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: 430137
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۸

پلی از کنجد های طلایی به سوی موفقیت

چنانچه در جست و جوی محصولی پر سود هستید تا بتوانید با استفاده از آن به سود های بسیاری دست یابید به شما فعالیت د رحیطه ی انواع کنجد و دیگر محصولات آن را پیشنهاد می کنیم در ادامه به معرفی نمونه های پر سود این محصولات که از فروش بالایی برخوردار می باشند پرداخته ایم برای آشنایی با این شغل پر سود با ما همراه باشید.

کنجد تخته ای

کنجد تخته ای یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید به عنوان میان وعده و همراه با انواع نوشیدنی گرم از آن استفاده کنید برای تولید کنجد تخته ای از محصولات درجه یک استفاده می‌ کنند، کنجدها را خرد کرده و تفت می دهند حرارت دادن کنجد سبب می‌ شود تا عطر و بوی آن دوچندان شده و روند هضم آن آسان‌ تر می‌ شود.

کنجد تخته ای یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید از آن استفاده کرده و توجه داشته باشید که بر سلامت بدن تاثیرات خوبی خواهد داشت کنجد حجم قابل توجهی از کلسیم مورد نیاز بدن را تامین می‌ کند، این محصول طعم بسیار خوبی داشته و شیرینی دلچسب و بی نظیری دارد کنجد تخته ای بسته بندی مقاومی داشته و مدت ماندگاری آن را افزایش می دهد.

.

کنجد زعفرانی

در زمان خرید کنجد زعفرانی بهتر است که رنگ آن توجه کرده و از خرید کنجد هایی که رنگ آنها تغییر یافته و یا بوی کهنگی می دهند خودداری نمایید بهتر است به این موضوع توجه کنید که تمام قسمت های بسته بندی این محصول را با دقت نگاه کنید و اگر درب آن قبلاً باز شده یا سوراخ شدگی در آن وجود دارد آن را خریداری نکنید زیرا ممکن است هوا وارد آن شده باشد و کیفیت خود را از دست داده باشد.

علاوه بر این تاریخ انقضای این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است که بهتر است در زمان خرید به آن توجه ویژه نمایید شما برای اطمینان بیشتر و داشتن خریدی لذت بخش می توانید این محصول را از یک فروشگاه و یا سایت معتبر و با اصالت خریداری نمایید قیمت کنجد گلرخ بنا بر نوع عرضه آن می‌تواند نرخ های متفاوتی داشته باشد.

.

کنجد عسلی نازک

بهتر است هنگام خرید کنجد عسلی نازک نکات زیر را مد نظر داشته باشید تا خریدی رضایت بخش انجام گیرد از مهم‌ترین آنها انتخاب برند ماسوله می باشد، زیرا این برند دارای مهر تاییدیه وزارت بهداشت می باشد از نکات دیگر یک بسته بندی صحیح است که بتواند به خوبی از شیرینی طی جابجایی محافظت نماید.

قیمت کنجد نیز بسیار مهم بوده و در قیمت‌ گذاری آن ها تاثیر مستقیمی دارد در خریدهای عمده قیمت آن ها مناسب بوده و در خریدهای محدود قیمت آن ها مقداری گرانتر می باشد قیمت آن ها در هر صد گرم از 10 الی 15 هزار تومان می باشد جهت خرید این محصولات با کارشناسان سایت ما تماس بگیرید و خرید خود را در اسرع وقت انجام دهید.

.


 

بازدید: 213




Scroll to Top