• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 430142
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ۰۶:۳۲

تجربه ها پلی برای رسیدن به موفقیت هستند

همیشه مراقب اشتباه دوم باش اشتباه اول حق توست و می شود تجربه ای که در مسیر زندگی از آن تجارب استفاده کنید و آن ها را مجددا تکرار نکنید. اگر در کاری یکبار شکست خوردید این حق را به خودتان بدهید و خود را ملامت نکنید ولی برای بار دوم و سوم دیگر نباید آن اشتباهات را تکرار کنید. من از تجربه های قبلی درس گرفتم و امروز سرمایه ام را در تجارت گذاشته و این راه برایم موفقیت آمیز بود.

پاستا آلفردو بدون خامه

پاستا آلفردو بدون خامه جزو غذای خوش طعم و مزه می باشد که با کیفیتی عالی و سسی مخصوص پخته می شود و به دوستداران ارائه داده می شود.

پاستا از خانواده ماکارونی ها می باشد و از خمیری که حاصل از آرد گندم و آب است، تولید می شود.

پاستا آلفردو یک غذایی با اصالت ایتالیایی است، و این اصالت در واقع به سس مخصوص آن بر می گردد که برای اولین بار توسط شخصی اهل ایتالیا، به نام آلفردو ساخته شده است.

در ترکیبات این غذا مواد بسیار پر خاصیتی وجود دارد مانند گوشت مرغ، قارچ، سیر، آویشن روغن زیتون، پاستا، جعفری و غیره.

این غذا در منوی اکثر کافی شاپ ها و رستوران ها موجود است و همچنین شما می توانید این غذای بین المللی را به آسانی در خانه بپزید با این تفاوت که سس این پاستا باید به صورت جدا گانه پخت شود.

پاستا آلفردو بدون شیر

پاستا آلفردو بدون شیر دارای خواص خارق العاده برای سلامتی انسان می باشد، که اولین آن، کمک به کاهش وزن است این غذا سرشار از کربوهیدرات است که سوخت ساز را در بدن افزایش می دهد.

وجود گوشت و پنیر در این غذا باعث می شود تمامی پروتئین های لازم برای بدن تامین شود.

این نوع پاستا دارای ویتامین A می باشد که سبب تولید کلاژن های پوست شده و شادابی و طراوت را به دنبال دارد.

مصرف آن به صورت هفتگی موجب قطع ریزش مو و تقویت پیازچه های مو می شود.

بسته بندی آن کاملا بهداشتی، و مواد تشکیل دهنده‌ آن کاملاً سالم و تازه می باشد و مورد تایید از سوی سازمان غذا و داروی جهانی است.

پاستا آلفردو بدون مرغ

پاستا آلفردو بدون مرغ از آنجایی که یکی از غذاهای خارجی می باشد و مواد اولیه آن جز اقلام وارداتی است عوامل گوناگونی بر قیمت این نوع غذا تاثیر گذار است.

این عوامل شامل نوع بسته بندی غذا، نوع مواد اولیه آن، حجم غذا و همچنین نوسانات ارز و دلار که در تغییرات این غذا تاثیر گذار است.

اما از آنجایی که گفتیم دارای قیمت های متفاوت می باشد به صورت میانگین می توان گفت قیمت آن، از 160 هزار تومان تا 200 هزار تومان می باشد.

کارشناسان ما با ارائه تمام اطلاعات، شما را از آخرین قیمت های روز باخبر می سازند و در تهیه اینترنتی این محصول به شما کمک می کند کافیست با شماره ما تماس بگیرید.


 

بازدید: 259




Scroll to Top