• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 430155
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۴۷

با آب مقطر روزهای فقر را از زندگی ام شستم

زمانی که تصمیم گرفتم تا کسب و کاری برای خود راه اندازی کنم با وارد شدن به عرصه تجارت و تولید و عرضه آب مقطر توانستم فقر و بی پولی را از زندگی ام پاک کنم و این شد که روزهای ثروتمندی به زندگی ام راه باز کردند.

آب مقطر پارسی طب

برای خرید آب مقطر پارسی طب با بهترین قیمت به سایت ما مراجعه کنید و علاوه بر خرید این محصول از ارسال سریع هم بهره مند شوید. آب مقطر برای پزشکان و آزمایشگاهیان محصول بسیار رایج و پر استفاده است که هر روزه به آن نیاز دارند و قیمت مناسب از اولویت های آنهاست که در اینجا بهترین قیمت آب مقطر وجود دارد.

برای تهیه آب مقطر، آب معمولی را جوشانده و از تبخیر آن طی فرایندهایی بدست می آید که مقدار خلوص رو بسته بندی نوشته می شود که شرکت های زیادی آن را به تولید میرسانند. در قسمت جستجو می توانید بر اساس حجم و شرکت تولید کننده محصولات را مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید.

جهت ثبت سفارش و دریافت قیمت آب مقطر 20 10 لیتری می توانید در قسمت محصولات خرید خود را انجام دهید تا ارسال صورت گیرد. همیچنین از طریق تلفن هم می توانید مراحل استعلام موجودیی و خرید را انجام دهید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-14T115354.249.jpg

آب مقطر برای اتوکلاو

یکی از محصولات پرفروش آب مقطر برای اتوکلاو می باشد که بیشتر بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مشتریان همیشگی و طرفداران این محصول هستند. برای تهیه آب مقطر زمان زیادی صرف می شود تا آب خالص و بدون آلودگی تولید شود.

میزان زمان تولید بستگی به دستگاه ها و تکنولوژی به کار رفته شده دارد که در گالن های 20 لیتری ریخته و به فروش می رسد. از سایت ما می توانید قیمت به روز را ببینید و در صورت موجود بودن هزینه مورد نظر، خرید خود را تکمیل نمایید. لذا در صورت اتمام موجودی با کلیک رو خبر کن به مسئول مربوطه اطلاع دهید و محصول خودرا دریافت نمایید.

برای تهیه اب مقطر پس از فرایند های لازم در بسته بندی های مختلف قرار می دهند که می توانید برای خرید اب مقطر 20 1 4 لیتری اقدام نمایید. در فرایند تولید هرگونه ناخالصی و آلودگی توسط بهترین دستگاه های به روز پاکسازی می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-14T115416.698.jpg

آب مقطر برای ماشین

به طور کلی آب مقطر برای ماشین و اب فوق خالص از تقطیر آب و جدا کردن مواد معدنی و سایر مواد و ترکیبات ناسالم موجود در آب به دست می‌آیند. در اینجا نکته‌ی مهم این است که استفاده مداوم از این دو به صورت مجزا یا مخلوط با آب معمولی برای استفاده به جای آب شرب، به هیچ وجه درست نیست.

هرچند که در فرآیند تقطیر آب و گرفتن ناخالصی‌های موجود در آن، آب مقطر حاصل به دلیل عاری بودن از موادی مانند سرب، آرسنیک و سدیم، برای سلامتی بسیار مفید است.

اما مصرف دائمی آن سبب کاهش مواد معدنی مورد نیاز بدن و اختلال در عملکرد متابولیکی بدن می‌گردد. در ادامه این مقاله در خصوص آب مقطر و سایر آب‌های تقطیر و خالص‌سازی شده، کاربردها، فواید و مضرات آن‌ها به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-14T115314.036.jpg

.


 

بازدید: 156




Scroll to Top