• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 430161
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۵۸

زندگی آرام خود را با مورینگا رقم بزنید

در زندگی پستی و بلندی هایی وجود دارد که می تواند شما را برای موفقیت های بیشتر آماده سازد به شما توصیه می کنیم کسب و کار خود را در حوزه ی محصولی پر سود رقم بزنید که ما به شما مورینگا را پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار پر سود با ما همراه باشید و از موارد گفته شده در پیشرفت خود استفاده نمایید.

مورینگا اویل

در این قسمت از افرادی که مشتاق به شناخت مشخصات مورینگا اویل هستند دعوت می کنیم به موارد مندرج در ذیل توجه نمایند در این روغن عنصری تحت عنوان اسید اولئیک موجود است که در سلامت پوست تاثیر گذاری مستقیمی دارد.

روغن مورینگا سرشار از ویتامین A و E و C است و موجب آبرسانی پوست شده به علاوه خاصیت نرم کنندگی هم دارد از این محصول می توان در روغن تراپی استفاده کرد و پوستی جوان و شاداب داشت اگر در صدد تهیه ضد آفتاب هستید می توانید از این روغن بهره گیری کرده و در برابر اشعه آفتاب از سلامت پوست خود محافظت کنید.

.

مورینگا خوراکی

شاید خرید مورینگا خوراکی در نظر اول کار پیچیده ای نباشد اما برای خرید مورینگا نیز باید به مسائل و نکاتی توجه داشت تا بتوان محصول بهتر و مناسب تری خریداری نمود از خرید محصولات فله ای بی نام و نشان خودداری نمایید، متاسفانه فرآوری برخی از این مورینگا ها با افزودنیهای غیر مجاز صورت گرفته که ممکن است باعث بروز بیماری شوند.

البته قیمت نهایی با توجه به نوع مورینگا خوراکی و سطح کیفی آن تعیین می شود، بهترین راه برای اطلاع از قیمت دقیق محصول گرفتن استعلام پیش از اقدام به خرید می باشد اگر شما نیز به دنبال درجه یک هستید و یا می خواهید از قیمت دقیق این محصول مطلع شوید می توانید با کارشناسان ما تلفنی تماس بگیرید تا پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

.

مورینگا پرگرینا

مهم ترین مشخصات مورینگا پرگرینا را بایستی در شکل ظاهری آن دانست تمامی دانه های این محصول دارای سایزی نسبتا بزرگ و بسیار چرب می باشند و به همین دلیل در هنگام روغن گیری، روغنی بسیار زیاد و با کیفیت از خود پس می دهند 500 گرمی، یک کیلوگرمی، 400 کیلوگرمیبه دلیل کیفیت مورینگا پرگرینا ،اغلب از آن در روغن گیری استفاده می شود.

رنگ مورینگا پرگرینا ، سفید متمایل به کرم می باشد که دارای شکل ظاهری فوق العاده تپل و به صورت بیضی شکل است پس از جمع آوری این دانه ها و خشک کردن آنها، روغن آنها طبق روشی خاص گرفته می شود عطر و طعم این دانه ها، فوق العاده زیاد می باشد و سبب شده تا علاقه مندان زیادی داشته باشد.

.


 

بازدید: 146




Scroll to Top