• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: 430170
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۴۴

روشی مطمئن که با آن میلیونر شدم

امروز می خواهم از روشی مطمئن برای میلیونر شدن بگویم و به این علت می گویم مطمئن چراکه خودم نیز با وارد شدن به عرصه پر درآمد و شگفت آور تجارت و فعالیت در خصوص تولید و عرضه انواع طناب توانستم به میزانی از کسب درآمد برسم که با آن میلیاردر شدم.

طناب ورزشی جورکس

از مهمترین مشخصاتی که می توان برای طناب ورزشی جورکس نام برد، وزن سبک و استاندارد آن ها است که به هیچ عنوان دست های ورزشکار را خسته نکرده و برای داشتن تمرینات آرام یا سرعتی گزینه مناسبی است.

جنس طناب این محصول از پلاستیک مقاوم و نرم بوده که انعطاف پذیر است و به راحتی می توان آن را تا کرد و در کیف خود قرار داد.

طول دسته های آن 13 سانتیمتر می باشد؛ از این رو این فرد در هنگام ورزش خسته نمی‌ شود، همچنین از تعریق دست ورزشکار جلوگیری می‌ کند.

طناب ها جنس خوبی دارند از این رو به هیچ عنوان در حین ورزش گره نخورده و با هر چرخش انعطاف پذیر خواهد بود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-15T122529.717.jpg

طناب ورزشی صورتی

طناب ورزشی صورتی دارای برخی مشخصات می بار که این مشخصات موجب متمایز شدن و خاص تر شدن آن نسبت به سایر وسایل ورزشی شده است.

این محصول از وزن بسیار کمی برخوردار است و به همین دلیل می توان به راحتی آن را جا به جا کرد و در مکان های مختلفی برد.

به دلیل منعطف بودن آن افراد می توانند به راحتی آن را تا کنند و حجم بسیار کمی به آن اختصاص دهند تا بتوانند حمل و نقل آن را راحت تر انجام دهند.

وجود دو دسته پلاستیکی و یا چوبی نیز از دیگر ویژگی های آن می باشد که البته لازم است ذکر کنیم دسته های چوبی مربوط به نوع کلاسیک این وسیله و دسته های پلاستیکی مربوط به نوع مدرن آن می باشد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-15T122556.177.jpg

طناب ورزشی فانتزی

همه انواع وسایل ورزشی از جمله طناب ورزشی فانتزی از برخی ویژگی ها برخوردار می باشند که در ادامه این ویژگی ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

طول طناب به کار رفته در آن معمولا 1 متر و 85 سانتی متر بوده و معمولا از جنس پلیمر های انعطاف پذیر ساخته می شود.

برخی از دسته های به کار رفته در آن به گونه ای طراحی شده اند که می توانند تعداد حرکات شخص را به طور دقیق شمارش کرده و نمایش دهند.

همان طور که می دانید رنگ های این وسایل معمولا شاد و روشن می باشند تا فرد بتواند در هنگام ورزش از سطح انرژی بالاتری نیز برخوردار شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-15T122612.929.jpg

.


 

بازدید: 211




Scroll to Top