• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 430175
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸

با چرم از روز های سخت تا آینده ای روشن

انسان اگر تلاش نکند و در حیطه ی کاری فکر خود را به کار نیندارد مطمعنا با شکست مواجه خواهد شد یکی از محصولاتی که می تواند سود خوبی را برای شمای فروشنده به وجود آورد پارچه های چرمی می باشند برای آشنایی با این کسب و کار پر سود و انواع آن ها که از فروش خوبی برخوردار هستند با ما همراه باشید.

چرم مصنوعی عمده

اساسا انواع پارچه ها در دنیای ما هواداران پر و پا قرص دارند در میان همه پارچه ها چرم مصنوعی عمده و به طبع آن پارچه چرم مصنوعی طرحدار است که سالها است جمعیت بزرگی را به خود جلب و جذب نموده است. درباره قیمت در فروش استثنایی و تخفیف ویژه، کارکرد، میزان ماندگاری و جذابیت بصری پارچه های مصنوعی اما همیشه سوال موجود است. در این مقاله به برخی از سوالات شما در این باره پاسخ خواهیم گفت.

وقتی به دنیای پارچه ها می رسیم دو مولفه بیش از باقی مولفه ها اهمیت خود را نشان می دهند.نخست تنوع و دیگری ماندگاری است که در پارچه ها اهمیت دارد.پارچه چرم مصنوعی در برخی حالات هر دو مولفه مهم فوق را دارا است و البته نوع نامرغوب و ارزان آن هم کم در بازار دیده نمی شود. در مساله تنوع چرم مصنوعی هم باید گفت که تقریبا رنگها و طرحهایی که در پارچه چرم مصنوعی موجود است، در پارچه چرم طبیعی به دست نمی آید.

.

چرم مصنوعی طلایی

برای تجارت بین المللی همه کالاها قوانینی وجود دارد و قوانین صادرات چرم‌ مصنوعی طلایی به دیگر کشورها نیز طبق همین استانداردها و معیارها انجام می شود در صورت عمل به قوانین دو طرفه بین کشورها صادرات این کالا بدون هیچ محدودیت یا نقص خاصی انجام می شود زیرا چرم مصنوعی مصارف و خریداران زیادی در داخل و خارج دارد و صادرات آن سود و منافع زیادی برای تولیدی‌ها به همراه دارد.

اولین نکته در صادرات یک کالای پر فروش مانند چرم، بسته بندی مقاوم، اصولی و مطابق با شرایط ارسال و نگهداری آن است بنابراین پوشش کالا هم باعث جلوگیری از خرابی چرم می شود و هم خریدار و مشتری را از زیان احتمالی دور می کند البته کشورهای خریدار دیگر با دیدن نوع بسته بندی محصول تمایل بیشتر یا کمتری برای خرید پیدا خواهند کرد.

چرم مصنوعی طرح دار

چرم مصنوعی طرح دار در اغلب شهرهای ایران تولید می شود، اما در برخی از شهرها مانند تبریز، همدان و مشهد تولید انبوه تری دارد چرم مصنوعی طرح دار با محیط زیست سازگار است و به آن آسیبی وارد نمی کند که از بهترین ویژگی های این چرم است چرم مصنوعی در انواع مختلف چرم اشبالت، وینیل، پلاستیک و غیره تولید می شود.

روش های تولید چرم مصنوعی مختلف است و بر کیفیت محصول تاثیر می گذارد چرم مصنوعی قابلیت شستشو داشته و به راحتی تمیز می شود و نرم و لطیف است انواع چرم مصنوعی طرح دار از محصولات ارزشمند و پرکاربردی است که بیشتر برای تولید کیف و برخی از پوشاکها مورد استفاده قرار می گیرد و جنس بادوام و مقاومی دارد.

.


 

بازدید: 191




Scroll to Top