• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430180
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۳۲

رمز موفقیت از زبان موفقترین مربی فوتبال

نمی‌ شود که همیشه با داد و فریاد وارد شد. این کار اثربخش نیست. هیچ کس دوست ندارد مورد انتقاد قرار گیرد ولی در رختکن فوتبال، لازم است که اشتباهات بازیکنان خود را گوشزد کنید. زندگی و موفقیت نیز مانند بازی فوتبال است باید آموخت و ذهن را رها کرد و به سمت هدف پیش رفت. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

مغز گردو قرمز

همان طور که می دانید مغز گردو قرمز تمامی مواد معدنی چون کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم و زینک را دارا می‌باشد نوع چربی آن شامل اسید‌های چرب اشباع شده و نشده و کل اسید‌های چرب اشباع نشده را دارد.

مغز گردو قرمز الکترولیت پتاسیم و سدیم را دارد که این مواد در نقل انتقال پیام‌های عصبی و گردش خون در رگ‌ها نیاز می‌باشد.

از ترکیبات دیگر در مغز گردو قرمز می‌توان به ویتأمین‌های اشاره کرد که شامل تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، پیرودوکسین، اسید فولیک، اسید اسکوربیک و رتینول اشاره کرد تمامی این مواد برای سلامتی اندام‌ها در بدن لازم می‌باشد.

ارزش غذایی مغز گردو قرمز به این صورت بوده است و مصرف‌کننده با تغذیه کردن از آن این ترکیبات به ارزش را به بدن خود وارد می‌کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (74).jpg

مغز گردو سالم

فواید و خواص مغز گردو سالم برای مصرف‌کنندگان این محصول به این صورت است‌.

از این فرآورده برای جوان‌سازی پوست و مو می‌توان تغذیه کرد این خوراکی به توجه به ترکیبات خاص خود از چین و چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند از طرفی دیگر مشکل ریزش مو را برطرف و مو‌های زائد را به مرور زمان از بین می‌برد برای از بین بردن تیرگی دور چشم هم قابل استفاده می‌باشد.

از مغز گردو سالم برای از بین بردن مشکلات خواب می‌توان استفاده کرد افرادی که این ناراحتی را در خواب خود تجربه می‌کنند با خوردن گردو به مرور زمان این مشکل را حل خواهند کرد.

گردو خاصیت ضد التهابی داشته و از به وجود آمدن بیماری التهاب در بدن هم چون اگزما، آرتریت و اسم پیشگیری می‌کند از این خوراکی برای کاهش دادن چربی بد خون و فشار خون بالا هم استفاده می‌شود افرادی که این بیماری را دارند با خوردن گردو به مرور زمان بیماری خود را می‌توانند درمان کنند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (78).jpg

مغز گردو پیوندی

از دیگر خاصیت درمانی مغز گردو پیوندی می‌توان به درمان بیماری‌های گوارشی اشاره کرد با مصرف مغز گردو بسیاری از مشکلات گوارشی حل می‌شود چون گردو باکتری‌های موجود در روده کوچک را تقویت می‌کند و مشکل یبوست را به خوبی درمان می‌کند از این آجیل برای درمان مشکل کم خونی نیز استفاده می‌شود.

از مغز گردو پیوندی جهت بالا بردن میزان یادگیری و حافظه در کودکان بایستی استفاده کرد کسانی که در حال رشد هستند به ترکیبات موجود در مغز گردو نیاز دارند از گردو جهت بالا بردن کیفیت باروری در مردان که در این زمینه دچار مشکل هستند می‌توان استفاده کرد.

خوردن این آجیل برای زنان باردار بسیار حیاتی بوده است از آن جا که مغز گردو دارای ماده معدنی منگنز می‌باشد و این ماده برای تکامل مغز جنین بسیار مفید است بنابراین به توجه به ارزش غذایی و خواص درمانی مغز گردو بهتر است که این ریزمغذی را در برنامه غذایی خود جای داد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (81).jpg

.

.


 

بازدید: 194




Scroll to Top