• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 430187
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۱۷

ثروت زیادی که با زردآلو به دست آوردم

انسان بهترین چیزهایی را که می تواند داشته باشد تنها به وسیله پول قابل فراهم می باشد بنابراین افرادی که قدر و ارزش پول را می دانند زودتر از بقیه افراد به موفقیت و ثروت می رسند. به هیچ عنوان نباید این باور قدیمی که پول چرک کف دست است را باور کنید چرا که پول برکتی است که به واسطه آن می توانید رفاه حال خود و خانواده را فراهم نمایید.

زردآلو قیسی

برای اینکه در هنگام خرید زردآلو قیسی کمترین اشتباه را انجام دهید و بتوانید بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را که ارزش غذایی بیشتری برای شما داشته باشد را تهيه کنید به موارد زیر دقت‌ کنید:

سعی کنید آن را کاملا ارگانیک و سالم که عاری از هر گونه‌ مواد شیمیایی باشد، تهيه کنید.

برای مصارف مختلف مانند تازه خوری، خشک کردن، صادرات، مربا، شربت و...نمونه مخصوص را بخرید.

اگر آن را بسته‌ بندی شده یا جعبه‌ ای می خريد به‌ نحوه و جنس بسته‌ آن دقت‌ کنید.

به رنگ محصول دقت کنید که لک یا خرابی نداشته باشد.

زردآلو محلی

زردآلو محلی ارزش غذایی نسبتا بالایی دارد، این میوه آبدار و شیرینِ بومی کشور چین به‌ صورت گسترده در نقاط مختلف جهان کشت می شود.

برای تعریف و توضیح ساده زردآلو می توانیم به این نحو عنوان کنیم که یک ميوه تخم مرغی شکل و گردِ زرد رنگ، بی نهایت خوشمزه و خوشبو می باشد.

خواص و ارزش غذایی اين محصول از آن جهت می باشد که در هر 100 گرم آن 10 میلی گرم ویتامین ث موجود است، که اهمیت ویژه ای در پیشگیری از مشکلات ارثی و کمک به حفظ سلامت پوست دارد.

منابع دیگر و عناصر مفید برای بدن در ساختار پوسته، گوشته و هسته زردآلو نهفته است که با مصرف به اندازه آن به دست می آید انواع گوناگون آن زمان برداشت متفاوت و خاستگاه یا منطقه کشت مخصوصی دارد.

زردآلو درجه یک

از مشخصات ظاهری زردآلو درجه یک می توانیم به همان رنگ اصلی معرف اسمش که زرد است، اشاره کنیم.

رنگ این میوه در انواع مختلف دچار تغییراتی می باشد، نظير زردآلو شلیلی که قرمز یا نارنجی است شکل هندسی آن کروی کشیده شبيه بیضی است، که به دو پله تقسیم می شود.

یک هسته با پوسته ضخیم قهوه‌ای رنگ در وسط آن وجود دارد که معمولا شیرین است اين محصول سرشار از پتاسیم، فیبر، آهن و... می باشد که به درمان سرطان کمک می کند.

مصرف زردآلو نرسیده و یا آغشته به مواد شیمیایی آفت کش برای افرادی که میکروب و زخم معده دارند بسیار مضر می باشد.

این میوه خوشرنگ به صورت خشک و یا همان قیسی پر طرفدار است.


 

بازدید: 191




Scroll to Top