• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 430188
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۱۷

ثروتی که خداوند به من هدیه کرد

باید همیشه رو به رشد بود وگرنه افسرده خواهید شد چرا که روند رشد، پیچیده و پر زحمت است و در درازای عمر ادامه دارد. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

سوزن بخیه اسپاچولا

سوزن بخیه اسپاچولا، ایده آل ترین سوزن جراحی برای بخیه زدن بافت های سفت، سخت و متراکم با کمک نوک تیز خود می باشد.

سوزن بخیه اسپاچولا یکی از ابزار و تجهیزات اختصاصی در فرایند جراحی می باشد که اتصال دو لبه بافت را به هم امکان پذیر می نماید.

این سوزن به طور کاملا اختصاصی جهت نفوذ به بافت های فشرده و متراکم طراحی شده است، بنابراین از ساختاری کاملا ایده آل بهره می برد که بخیه زدن را به فرایندی آسان مبدل نموده است.

انواع بافت منسجم و ضخیم مانند بافت صلبیه چشم، تاندون های ماهیچه ای و بخش های عضلانی به عنوان بافت هدف این ابزار بخیه قرار می گیرند.

کاربرد این سوزن استثنایی و منحصر به فرد بخیه به جراحی بیرونی بدن محدود نمی شود، بلکه تناسب زیادی برای اتصالات بافتی در نواحی درونی بدن و بر روی احشا مختلف دارد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5).jpg

سوزن بخیه دندان

سوزن بخیه دندان استاندارد در جراحی های اختصاصی دندان جهت درمان و ترمیم بافتی دخالت زیادی دارد، از این رو از مشخصات استاندارد و منحصر به فرد زیر برخوردار می باشد:

تمام بدنه آن از جنسل استیل ضد زنگ و نشکن بوده که از سطوحی کاملا صاف و یکدست برای آسیب بافتی کم تر طراحی شده است.

این سوزن جدا از نخ طراحی شده است و باید در محل جراحی اقدام به نخ کردن و مجهز کردن آن نمود، به تناسب بافت هدف نوع نخ، گزینش می شود.

طراحی بدنه و شکل ظاهری آن به صورت منحنی و هلالی است که در جهت بخیه زدن بافت سهولت زیادی را برقرار نموده است.

به صورت چند بار مصرف طراحی شده اند، برای استفاده مجدد بایستی رفع آلودگی شده و استریل شوند.

سوزن بخیه دامپزشکی

سوزن بخیه دامپزشکی یکی از تجهیزات استاندارد با طراحی منحصر به فرد بوده که بخیه زنی بافت حیوانات را تسهیل می کند.

در شرایطی که بافت بدن حیوانات آسیب دیده است یا تحت جراحی های درمانی قرار گرفته اند، یکی از تجهیزات کمکی و موثر، سوزن بخیه دامپزشکی می باشد.

این سوزن با طراحی منحنی و استاندارد خود می تواند به خوبی در بافت های آسیب دیده فرو رود و با دوختن لبه بافت ها به هم، امکان جوش خوردن و ترمیم بافتی را رقم بزند.

بنابراین این محصول در تکمیل یکی از شیوه های درمانی حیوانات نقش به سزایی دارد و می تواند شرایط بحیه زدن را در حالتی نرمال و استاندارد قرار دهد.

این محصول تفاوت چندان زیادی با انواع سوزن شایع در جراحی های انسانی ندارد و ساختاری متشکل از چشمی، سر سوزن و بدنه اصلی می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (8).jpg


 

بازدید: 187




Scroll to Top