• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 430197
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۲۳

با شیلنگ خود را از دنیای فقر نجات دهید

چنانچه در جست و جوی کاری پر سود و پر درآمد هستید ما به شما محصول شیلنگ را پیشنهاد می کنیم زیرا این کاالا با فروش بالایی که دارد می تواند سود بسیار خوبی به شما بدهد که زندگی خود را به وسیله ی آن تغییر دهید اگر می خواهید با این کسب کار و آشنا شوید با ما باشید زیرا در ادامه می خواهیم انواع پرسود آن را به شما معرفی کنیم.

شیلنگ گاز بوتان

شیلنگ گاز بوتان برای اتصال گاز ساختمان به کار می رود که کیفیت بالایی در اتصال گاز و حفظ ایمنی آن داشته است، شیلنگ گاز بوتان در آبگرمکن ها و پکیج های دیواری کاربرد فراوانی دارد بوتان برندی است که سال های سال در ایران فعالیت می کند و شیلنگ های آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که در اتصال گاز همه نوع ساختمانی کاربرد دارد.

استفاده از شیلنگ گاز با کیفیت، به ایمنی ساختمان و اعضای آن کمک بسیاری می کند بنابراین از خریدن شیلنگ های ارزان و بی دوام جدا خودداری کنید بوتان با تولید شیلنگ های گاز مستحکم توانسته سال ها در بازار بدرخشد و به دلیل مستحکم بودن فشار بالای گاز را به خوبی تحمل می کند.

.

شیلنگ گاز مشعل

برای خرید شیلنگ گاز مشعل بهتر است با کیفیت ترین نوع آن را برگزینید تا مدت زیادی را برای شما عمر کند زیرا شما همیشه به این نوع شیلنگ ها نیاز دارید با خرید کیفیت خوب این محصول دیگر نیاز نیست که به مدت کوتاهی شیلنگ ها را تعویض کنید زیرا سال های زیادی برای شما کارایی خواهد داشت.

به نوع آن که تمایل دارید ماری یا غیره باشد دقت ویژه کنید تا مناسب ترین آن را انتخاب کرده باشید برند می تواند در خرید مناسب و باکیفیت به شما کمک کند زیرا برند خوب محصول خوبی را عرضه می کند قیمت شیلنگ گاز مشعل به نوع و سایز آن بستگی دارد و حتی می تواند تحت تاثیر نوسانات بازار قرار گیرد بازه قیمتی که برای این نوع شیلنگ ها وجود دارد بین 100 هزار تا 300 هزار تومان می باشد.

.

شیلنگ گاز آبگرمکن

در هنگام خرید شیلنگ گاز آبگرمکن، به نکات زیر توجه نمایید متراژ فاصله لوله گاز را با آبگرمکن به دست بیاورید و سپس نسبت به نیاز خود، خرید را انجام دهید نسبت به کیفیت عالی لوله اطمینان حاصل کنید تا در مدت زمان طولانی با مشکل مواجه نشوید اگر برای مصارف خانگی شیلنگ را لازم دارید، قطر 9 میلی متری بهترین انتخاب شما خواهد بود.

توجه داشته باشید که ابتدا و انتهای لوله باید دارای بست های محکم و مقاوم باشند علاوه بر خرید حضوری، می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی فرمایید در زمان خرید، مشخصات محصول را با دقت مطالعه نمایید و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

.


 

بازدید: 176




Scroll to Top