• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 430198
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۱۶

بهترین اتفاق زندگیتان را با شیلنگ رقم بزنید

شیلنگ یکی از کالاهایی می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد به همین علت دارای فروش بسیار بالایی می باشد پس برای اینکه کسب و کاری نو آغاز کنید ما به شما توصیه می کنیم این کالا را در نظر بگیرید زیرا با سود هایی که می توانید از آن دریافت کنید زندگی جدیدی را برای خود آغاز می کنید پس با ما باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

شیلنگ گاز بوتان

برای اینکه شیلنگ گاز بوتان را تست کنید بخاطر اینکه بدانید سالم است و خانه ایمن می باشد می توانید از کف صابون استفاده کنید، کف صابون را به شیلنگ بمالید اگر حباب گونه شد یعنی شیلنگ سالم نیست حداکثر طولی که یک شیلنگ باید داشته باشد 120 سانتی متر است که مقررات ملی ساختمان آن را بیان کرده است.

مشخصه بارزی که شیلنگ گاز بوتان دارد این است که در مقابل دما و فشار گاز مقاوم بوده و به راحتی خراب نمی شود شیلنگ بوتان انعطاف پذیر بوده و به راحتی می توان آن را نصب و استفاده کرد، این شیلنگ ها به دو صورت پلاستیکی و حصیری در بازار موجود می باشند.

.

شیلنگ گاز آبگرمکن

قیمت شیلنگ گاز آبگرمکن، به دلیل نوسان در قیمت سایر محصولات، با بی ثباتی همراه است کیفیت مواد اولیه به کار رفته در زمان تولید شیلنگ، از مواردی است که مستقیما بر روی قیمت تاثیر می گذارند طول شیلنگ درخواستی و همچنین قطر آن، از دیگر عناوینی است که در قیمت نهایی اثر گذار هستند.

سیاست های متفاوت عرضه کنندگان این محصول، سبب پیدایش قیمت های منفاوت در بازار شده است قیمت 10 متر از این محصول، تقریبا بین 60 تا 110 هزار تومان می باشد افزایش نرخ تورم در سال های اخیر، سبب افزایش قیمت تمامی محصولات نیز شده است برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در این خصوص تماس حاصل فرمایید و یک خرید خوب و مطمئن را با مجموعه ما تجربه کنید.

.

شیلنگ گاز مشعل

در رابطه با شیلنگ گاز مشعل باید بگوییم که این شلنگ مخصوص لوله گاز است تا گاز براحتی وارد مشعل شود و آن را روشن کند، برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول با مشاورین سایت در ارتباط باشید قیمت شیلنگ گاز مشعل به نوع و سایز آن بستگی دارد و حتی می تواند تحت تاثیر نوسانات بازار قرار گیرد بازه قیمتی که برای این نوع شیلنگ ها وجود دارد بین 100 هزار تا 300 هزار تومان می باشد.

این نوع شیلنگ ها به دلیل پر مصرف بودن و به دلیل این که یکی از لوازمات مهم گاز و بخاری محسوب می شود فروش بالایی را دارد علاوه بر فروش داخلی بالا از فروش خارجی هم برخوردار است به طوری که می توان با این وسیله تجارت خوبی را انجام داد و آن را به کشورهای دیگر صادر کرد و سود خوبی به دست آورد برای خرید شیلنگ گازی با انواع متفاوت با همکاران مجموعه ارتباط بگیرید تا سفارشات شما را ثبت کنند.

.


 

بازدید: 120




Scroll to Top