• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 430199
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۱۷

ریش و قیچی کارم را به افراد متخصص دادم و پولساز شدم

از آن ‌جایی ‌که برای موفقیت در هر کاری نیاز به تجربه و تخصص بالایی وجود دارد، لذا من برای ورود به تجارت با استفاده از یک شرکت متخصص و عالی در این زمینه کسب ‌و کار خود را آغاز کردم و توانستم با بهره ‌گیری از افراد متخصص آن در حوزه فروش ظروف مسی به ثروت بزرگی دست یابم که تا آخر عمر آسایش و رفاه زندگی ‌ام را تضمین کرد. حال می ‌توانید این محصول عالی را در ادامه بهتر بشناسید و برای ایده گرفتن در کسب‌ و کارتان از آن استفاده نمایید.

ظروف مسی پایه دار

دانستن مشخصات ظروف مسی پایه دار کمک می کند که در میان محصولات تقلبی نمونه های مرغوب آن را تشخیص داده و همواره گول افراد سودجو را نخورید. ظروف مسی پایه دار دارای رنگ مسی قرمز بوده که ظاهر براقی دارد و بدون فرورفتگی های غیر عادی با ظاهر یک پارچه است که به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی گردد. یکی دیگر از مشخصات اصلی این محصول عدم جذب آهن ربا است چون تمام متریال به کار رفته در آن مس بوده و هیچ فلز دیگری نمی باشد. این ظروف پایه دار بسیار زیبا بوده و با هنر های اصیل ایرانی یعنی فیروزه کوبی نقطه کوبی و میناکاری تزیین شده است.

ظروف مسی پایه بلند

در این مقاله سعی می کنیم با انواع ظروف های مسی علی الخصوص ظروف مسی پایه بلند بیشتر آشنا شویم. مشخصات ظروف مسی به این شرح می باشد. مس نیز همانند آهن یک فلز بسیار با ارزش برای بدن می باشد و با تولید مضاعف خون در بدن به سلامت و تندرستی افراد کمک می کند. به همین علت قدیمی تر ها از این ظروف ها استفاده می کردند زیرا به تاثیر این فلز در بدن پی برده بودند. حال قصد داریم مشخصات ظروف مسی پایه بلند را به طور اجمالی بررسی نماییم تا بیشتر این محصول را بشناسیم. از این ظروف معمولا برای پذیرایی از میهمانان به عنوان ظرف آجیل خوری و میوه خوری استفاده می شود همچنین اکثر این محصولات مسگری شده اند و طرح های چشم نوازی روی آن ها نقش بسته است.

ظروف مسی جدید

محصول ظروف مسی جدید با اندازه ها و طرح های مختلف در بازار عرضه می شود و به دلیل فرآیند تولید محصول و مرغوبیت مواد به کار رفته در آن در بین مردم محبوبیت یافته است. ظروف مسی جدید دارای مشخصات مختلفی هستند این ظروف دارای علائم چکش کوچک و منظم هستند. هر چه تعداد ضربات چکش بر روی ظروف مسی بیشتر و فاصله بین آن ها کمتر باشد کار از مرغوبیت بالاتری برخوردار است. مواد استفاده شده در داخل ظرف مسی روشن و براق است سطح داخلی محصول از قلع خالص می باشد.


 

بازدید: 128




Scroll to Top