• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 430203
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۱۹

فرمول طلایی که ثروت انبوه را به همراه دارد

اگر بر روی پای خود نایستید و مستقل نباشید، بدون شک هیچ گاه از مرحله یک شاگرد فراتر نخواهید رفت. به همین خاطر نیز هرگاه حس کردید که کار شما دیگر ظرفیت رشد را ندارد، توصیه می شود تا برای ایجاد کسب و کار خود آماده شوید، بهتر است در این زمینه شتاب زده عمل نکرده و همه چیز را مورد سنجش قرار دهید. این امر ریسک های احتمالی را با کاهشی چشمگیر مواجه خواهد ساخت.

زئولیت کلینوپتیلولیت

قیمت زئولیت کلینوپتیلولیت با توجه به درصد خلوصی که دارد متفاوت است.

زئولیتی که از معدن سمنان استخراج می شود با خلوص 98 درصدی و رنگی سفید تا کرم از بقیه ی زئولیت ها مرغوب تر و گران قیمت تر است.

این محصول در بسته بندی هایی به صورت پودر و یا دانه های درشت تر به فروش می رسد.

قیمت پودر این ماده پر اهمیت از کیلویی 600 هزار تومان شروع و تا کیلویی 900 هزار تومان هم می رسد.

شما می توانید با استفاده از شماره های موجود در سایت با واحد فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید و محصولی مرغوب با درصد خلوص بالا را تهیه کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-13T164133.329.jpg

زئولیت a4

در خرید زئولیت a4 به این توجه داشته باشید که ماده ای که با پودر زئولیت ترکیب شده است برای انجام فرایند مضر نباشد زیرا پودر زئولیت علاوه بر آب می تواند با انواع مایع ها ترکیب شود.

این در حالی است که زئولیت a4 مصنوعی در آزمایشگاه ها و با وارد کردن یون آهن یا گالیم به آن در قالب ساخته می شود.

اما نکته قابل توجه این است زئولیت a4مصنوعی را می توان ساخت که نمونه آن در طبیعت وجود ندارد و در بسیاری از صنایع کاربرد دارد.

همچنین بسته بندی محصول در خواص آن بسیار موثر است، از این رو این محصولات را در بسته بندی های با کیفیت و در بسته تحویل بگیرید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-13T165108.280.jpg

زئولیت دامی

بازار خرید و فروش زئولیت دامی دارای واسطه های زیادی است تا از تولید کننده به دست مصرف کننده که واحد های پرورش دام و طیور هستد برسد و به این علت قیمت آن دارای نوسانات بالایی است.

در برخی از فصول که نیاز غذایی و نیاز به زئولیت دامی افزایش می یابد قیمت این ماده نیز به تبع شرایط موجود در بازار سیر صعودی پیدا خواهد نمود.

بر اساس سیاست های اتخاذ شده از سوی دولت در مورد ارز اختصاص یافته به گاو داری ها و واحد ها ی پرورش دام قیمت زئولیت خوراکی نیز تغییراتی را تجربه خواهد نمود.

از 38 هزار تا 50 هزار تومان متفاوت است.

قیمت زئولیت طیور بستگی به کیفیت و شرکت سازنده آن دارای رنج تغییرات بسیار گسترده ای است.

همین حالا می توانید در سایت ما خرید خود را انجام دهید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-13T165709.179.jpg


 

بازدید: 193




Scroll to Top