• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 430204
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۲۰

قرص هایی که قلب موفقیت شما را به تپش درمی آورد

چنانچه در زندگی با مشکلات سختی دست و پنجه نرم می کنید و در جست و جوی شغلی مناسب و پر سود هستید به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت خود را در حیطه ی قرص های شوینده آغاز کنید برای شروع این کار ما شما را راهنمایی خواهیم کرد پس با ما باشید تا بیشتر با این حیطه کاری پر پول آشنا شوید.

قرص ماشین لباسشویی فیری

می توان گفت قرص ماشین لباسشویی فیری با وجود توان لکه بری بالایی که دارد آسیبی به بافت و رنگ لباس شما نمی زند مواد شوینده متفاوتی برای شست و شوی لباس در لباسشویی در بازار موجود است مانند، پودر لباسشویی، مایع لباسشویی، صابون پودری و انواع نرم کننده ها و غیره که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد.

اما جدیدترین محصولی که در بازار ایران عرضه شده است قرص ماشین لباسشویی فیری است که از کیفیت بالایی بر خوردار است کارخانه فیری در سال ۱۹۵۰ در انگلستان تاسیس شد و آنچه محصولات این شرکت را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند سبز ارگانیک بودن آن است محصولات فیری از جمله قرص ماشین لباسشویی آن با کیفیت عالی توانسته اعتماد مصرف کننده ایرانی را جلب کند.

.

قرص ماشین لباسشویی پرسیل

به طور کلی قرص ماشین لباسشویی پرسیل، تمام محصولات مورد نیاز برای بی عیب و نقص بودن لباس ها را به شما ارائه می دهد از مشخصات قرص ماشین لباسشویی پرسیل می توان به خاصیت نرم کنندگی و تمیز گنندگی بالای آن اشاره نمود مواد شوینده موجود در قرص ماشین لباسشویی پرسیل بسیار راحت و آسان برای استفاده هستند، علاوه بر این، برخی از برندها مقدار لازم نرم کننده را نیز در قرص ها قرار می دهند.

تعیین عوامل موثر در قیمت قرص ماشین لباسشویی، قیمتی است که تولیدکنندگان و رقبا با توجه به کیفیت، نوع محصول و غیره ارائه می دهند همچنین نرخ بهره، تورم، رکود و رونق با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور تولیدکننده، از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت این دسته محصولات می باشد.

.

قرص ماشین ظرفشویی بینگو

اولین مشخصه قرص ماشین ظرفشویی بینگو داشتن شماره مجوز می باشد آن ها از نهاد های مربوطه توامی مجوز را کسب کرده اند گزینه مهم دیگر بسته بندی های این محصول می باشد، این بسته بندی ها به صورت ۲۴ عددی و ۴۸ عددی هستند وزن آن ها کمتر از یک کیلو بوده و می‌ توان در هر شست و شو یک عدد از این قرص ها را استفاده کرد.

از دیگر مشخصات این قرص ها می توان به اندازه و حجم آن ها اشاره کرد از دیگر مشخصات براق کنندگی آن ها است و باعث جلوگیری از خوردگی استیل می شوند هنگام خرید قرص ماشین ظرفشویی بینگو می توان به حجم آن ها اشاره کرد آن ها به دو شکل بسته بندی می گردند و بر اساس میزان مصرف و بودجه می توان خرید آن‌ ها را انجام داد.

.


 

بازدید: 185




Scroll to Top