• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 430219
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۲۵

گنج را در میان خرماها پیدا کردم

شما ممکن است هدفتان رسیدن به درامد زیاد و کارآفرینی باشد، یعنی اینکه شما دوست دارید در وضعیت کارآفرینی قرار بگیرید. کارآفرینی برای من توانست نتیجه بسیار خوبی داشته باشد چرا که توانستم با وارد شدن به دنیای تجارت کارآفرینی داشته باشم و در کنار این شغل چندین نفر مشغول به کار و فعالیت شدند و حال روحی بسیار خوبی را از این شغل دارم.

خرمای اعلا

در رابطه با مهمترین مشخصات خرمای اعلا در ادامه مطلب به توضیحات بیشتری اشاره خواهیم کرد.

خرما به رنگ زرد، قهوه ای تیره و روشن است و به شکل های مختلفی قابل مصرف بوده که هر کدام از فواید و مزایای خاص خود برخوردار می باشند.

میوه مورد نظر کاربردهای زیادی داشته و بیشتر کارخانه های تولیدی امروزه برای ساخت کیک و خوراکی های دیگر از جمله شیرینی ها از خرما استفاده می کنند.

خرما به صور کلی از طبع گرمی برخوردار بوده و خاصیت های بسیار زیادی از جمله تقویت هوش و حافظه دارد.

بافت و گوشت خرماهای اعلا بسیار نرم بوده و کاملا شیرین است، هیچ خرمای بد مزه و ترشی در داخل آن ها دیده نمی شود.

خرما کلوته

خرما کلوته طعمی خوب و عالی دارد به همین علت توانسته در میان افراد به شهرت برسد که بیشترین فروش آن مربوط به ماه مبارک رمضان می باشد.

قیمت آن در این ماه نسبت به دیگر فصول سال کمی بالاتر می رود بافت خرما کلوته نرم و گوشتی ترد دارد که همین ویژگی اش باعث شده بتوانید از آن به عنوان یک میان وعده استفاده نمایید.

علاوه بر گوشتی بودنش، به مقدار قابل توجه ویتامین و مواد معدنی در آن نهفته است و توانسته جز خرماهای غنی در بازارهای فروش شناخته شود.

این خرما از نظر ظاهری شباهت به خرمای مضافتی دارد اما طعم مطلوب تری دارد و همچنین از زطویت کمتری برخوردار است.

خرما هلیله ای

خرما انواع مختلفی دارد که هر کدام مشخصاتی دارد خرما هلیه ای نیز مشخصاتی دارد که به آن می پردازیم.

ظاهر خرما هلیله زرد رنگ است و به شکل گرد می باشد شکل و ظاهر این خرما بسیار جذاب است و انسان از دیدن آن تشویق به خوردن می شود.

همانطور که گفتیم این خرما نسبت به خرماهای دیگر دیر می رسد و جز خرماهای دیر رس می باشد.

این خرما سرشار از مواد مغذی است و دارای مقادیر قابل توجه ای آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم، پروتئین و انواع ویتامین است.

خرما می تواند یک تغدیه بسیار مناسب برای کودکان و مادران شیرده و باردار باشد همچنین با سلامت قلب کمک می کند و برای افراد کم خون بسیار مناسب است.


 

بازدید: 135




Scroll to Top