• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 430223
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۲۱

ثروت را در دامان فندق بجویید

اگر در جست و جویی کاری پر سود هستید یکی از محصولاتی که از سود بسیار بالایی برخوردار می باشد را به شما معرفی می کنیم که آن فندق می باشد این محصول از بازار خوبی برخوردار می باشد و می تواند شراط زندگی ایدالی را برای شما فراهم سازد برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار پرسود با ما همراه باشید.

مغز فندق فله

مغز فندق فله در حال حاضر به یکی از انواع فوق العاده محبوب تنقلات در بازار تبدیل شده است که بسیار پرخاصیت نیز می باشد مغز فندق فله به قدری پرخاصیت است که می‌ توان آن را در دسته داروهای گیاهی تمام‌ عیار دسته بندی کرد مغز فندق فله سرشار از مواد آنتی اکسیدان می باشد و می تواند بدن شما را در برابر ابتلا به یکسری از بیماری های خاص مقاوم می سازد.

همچنین مغز فندق برای سلامت قلب نیز فوق العاده است و باعث کاهش التهابات نیز می‌ شود همچنین سطح قند خون شما با مصرف فندق پایین می آید و به این ترتیب خوردن آن برای افراد مبتلا به دیابت فوق‌ العاده است فندق همچنین می‌ تواند سلامت عضلات و استخوان های شما را از هر نظر تضمین کند.

.

مغز فندق مزمز

با توجه به طعم و بوی مغز فندق مزمز می توان به خوبی متوجه کیفیت آن شد در واقع مغز های مرغوب نباید بوی ناخوشایند و مزه ماندگی بدهند تو پر بودن و بالا بودن چگالی مغز فندق، نشان دهنده این موضوع است که کیفیت آن بالا است به عبارت دیگر یک مغز مرغوب باید سنگین باشد در صورت خرید مغز خام، سعی کنید که بعد از بررسی سالم بودن آن اقدام به خرید نمایید چون ممکن است طعم آن در اثر گذر زمان تغییر کرده باشد.

یکی از عواملی که در قیمت این محصول تاثیر گذار می باشد، نوع فندق می باشد به عنوان مثال قیمت مغز تازه در مقایسه با مغزهای بوداده و شور مناسب تر می باشد میزان تقاضا برای این محصول در زمان هایی مانند شب یلدا و عید بیشتر است قیمت هر کیلوگرم مغز فندق از 300000 تا 600000 هزار تومان می باشد علاقه مندانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین با مراجعه به سایت ما سفارش خود را ثبت نمایند کافی است که با شماره های سایت تماس بگیرید.

.

مغز فندق درجه یک

برای خرید مغز فندق درجه یک که دارای تمامی خواص غذایی و دارویی آن باشد توجه به نکات مهمی حائز اهمیت است در خرید فندوق با کیفیت توجه به ظاهر آن مهم بوده، این فندوق ها اندازه ای درشت و سنگین با پوسته سبز رنگ بدون سوراخ و کرم خوردگی دارند.

فندوق مرغوب دارای مغزی کرم رنگ روشن، دانه هایی یک شکل و اندازه و عاری از هرگونه کپک زدگی و بوی نا مطبوعی می باشد بهتر است از فندوق های بسته بندی که روی آنها تاریخ تولید و انقضاء، جدول ارزش غذایی و علامت سیب سلامت درج شده است انتخاب نمایید مهمترین عامل تعیین کننده قیمت مغز فندق درجه یک در بازار، میزان تقاضا و فراوانی آن، فصل برداشت، کیفیت میوه و خرید و فروش آن می باشد.

.


 

بازدید: 134




Scroll to Top