• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 430228
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۲۴

صبح موفقیت را با فندق آغاز کنید

اگر می خواهید شروع تازه ای در زندگی داشته باشید و صاحب ثروت و قدرت های بسیاری شوید به شما عزیزان پیشنهاد می کنم فعالیت خود را در حیطه ی انواع فندق آغاز کنید و با سود های بسیاری که می توانید از این حوزه دریافت کنید زندگی دلخواه خود را رقم بزنید حال برای آشنایی بیشتر با این حیطه ی کاری با ما همراه باشید.

مغز فندق مزمز

این آجیل کوچک مغز فندق مزمز بیضی شکل یا گرد می باشد و یک میوه سفت و مقوی به شمار می آید، می توان این محصول را به صورت تفت داده شده یا پخته استفاده نمود مغزی که درون فندق قرار گرفته است حاوی ویتامین‌های زیادی است، این موضوع باعث می‌ شود که پروتئین ها و ویتامین های بدن با استفاده از این محصول تامین شود.

با استفاده از این محصول در انواع شیرینی ها و دسرها می توان طعم و جلوه بی نظیری به آن ها داد از این رو بیشتر شیرینی فروش ها از این مغز استفاده می کنند به دلیل بو و عطر خاص این میوه، می توان در صنایع گوناگون مانند صنعت آرایشی بهداشتی، عطر سازی و صنعت نقاشی از این محصول بهره برد.

.

مغز فندق درجه یک

فندوق میوه ای با ظاهر کروی و اندازه 2.5 سانتیمتر می باشد و از یک پوسه محکم بیرونی که حاوی دانه ای خوراکی بوده تشکیل شده است وجود مغز فندق درجه یک در جهان قدمت زیادی دارد، اکتشاف یک گودال بزرگ از بقایای فندوق در اسکاتلند گواهی بر وجود و کاشت فندوق در 9000 سال قبل می دهد فندوق دارای مقدار زیادی مواد معدنی از قبیل آهن، منگنز، کلسیم، فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین های A،C ، E و مقدار کمی کلسترول می باشد.

لذا برای درمان و پیشگیری از برخی بیماری مانند کم خونی، تقویت عضلات، کاهش فشار خون، تقویت سیستم ایمی پیشگیری از سرطان و پیری زودرس مرثر است برای خرید مغز فندق درجه یک که دارای تمامی خواص غذایی و دارویی آن باشد توجه به نکات مهمی حائز اهمیت است در خرید فندوق با کیفیت توجه به ظاهر آن مهم بوده، این فندوق ها اندازه ای درشت و سنگین با پوسته سبز رنگ بدون سوراخ و کرم خوردگی دارند.

.

مغز فندق فله

مغز فندق فله به قدری پرخاصیت است که می‌ توان آن را در دسته داروهای گیاهی تمام‌ عیار دسته بندی کرد مغز فندق فله سرشار از مواد آنتی اکسیدان می باشد و می تواند بدن شما را در برابر ابتلا به یکسری از بیماری های خاص مقاوم می سازد همچنین مغز فندق فله برای سلامت قلب نیز فوق العاده است و باعث کاهش التهابات نیز می‌ شود.

اگر تلخی یا ترشی در مغز فندق حس کردید مسلم بدانید که محصول مورد نظر شما فاقد کیفیت لازم می باشد امروزه از فندق پوست‌ کنده همچنین برای تولید ترکیبات مغذی آرد و گندم نیز استفاده می‌ شود همچنین برای ترکیب کردن با شکلات استفاده از مغز فندق خیلی رایج است.

.


 

بازدید: 144




Scroll to Top